Wczytuję dane...

Gra dla dzieci rodzinna Kalambury junior 300 haseł 4+ Trefl 01913

Model:  1810
średnia: 0.0  ocen: 0
Ten produkt nie ma jeszcze ocen
Produkt dostępny!
22 szt.
58,49 PLN

Gra towarzyska dla dzieci rodzinna Kalambury junior 4+

Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i… gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.

Setki obrazków i jeszcze więcej pomysłów na ich pokazanie. Wyciągnij kartę i przedstaw ją bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Ile haseł uda Ci się pokazał w 2 minuty? A ile odgadnie Twoja drużyna?

Producent: Trefl

Wiek: 4+

Wymiary opakowania: 26 x 14 x 10 cm

Ilość graczy: 6+

Czas rozgrywki: 30-60 min

Certyfikat: CE

Gra kalambury junior zawiera aż 300 haseł obrazkowych!

CEL GRY

  • Waszym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Każde odgadnięte hasło to punkt dla Waszej drużyny!

PRZYGOTOWANIE GRY

  • Podzielcie się na co najmniej 2 drużyny. Ze względu na dynamikę gry polecamy, aby w zabawie brały udział maksymalnie 4 drużyny.
  • Każda drużyna musi liczyć co najmniej 2 graczy. W losowy sposób ustalcie kolejność Waszych drużyn.

ROZGRYWKA

  • Pierwsza drużyna kładzie obok klepsydry żeton z numerem rundy.
  • Jedna osoba z drużyny jest pokazującym, reszta drużyny zgaduje. Co rundę każda drużyna zmienia swojego pokazującego.
  • Pokazujący bierze pierwszą kartę z podajnika i odwraca klepsydrę. Macie dwie minuty, by odgadnąć jak najwięcej haseł!
  • Pokazujący nie może wydawać żadnych dźwięków! Gdy drużyna odgadnie pokazywane hasło, pokazujący zatrzymuje kartę jako punkt i bierze następną kartę. Jeśli drużyna nie może odgadnąć albo pokazujący nie wie, jak pokazać hasło, odkłada kartę na koniec do podajnika i bierze następną kartę.
  • Po upływie czasu nie może już pokazywać i zgadywać nowych haseł! Pokazujący wraca do swojej drużyny ze zdobytymi kartami, a swoją turę rozpoczyna następna drużyna.

ZAKOŃCZENIE

  • Gra kończy się, gry pierwsza drużyna nie będzie mogła dołożyć kolejnego żetonu z numerem rundy, Oznacza to, że wszystkie drużyny rozegrały co najmniej 5 rund. Grę wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów. Jeśli dwie lub więcej drużyn mają największa liczbę punktów, wygrywa drużyna, której pozostało najwięcej kart specjalnych.

Zawartość gry:

  • 150 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami
  • 18 kart specjalnych
  • podajnik na karty
  • 5 żetonów rund
  • klepsydra
  • instrukcja

Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.

Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.

Idealnie nadaje się na prezent.

Dane techniczne

  • Kod producenta:

    01913

  • Realizacja zamówienia::

    24 godzin

  • Producent:

    trefl

TREFL

  • Czas rozgrywki: 

    Do 1 godziny

  • Głębokość produktu: 

    10

  • Język instrukcji: 

    polska

  • Kod producenta: 

    01913

  • Maksymalna liczba graczy: 

    4

  • Materiał: 

    karton

  • Nazwa: 

    Kalambury Junior

  • Stan: 

    Nowy

  • Stan opakowania: 

    oryginalne

  • Szerokość produktu: 

    14

  • Typ: 

    Podstawa

  • Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 

    0.54

  • Wiek dziecka: 

    4 lata +

  • Wiek gracza: 

    3-4 lata|5-7 lat|8-11 lat|12-14 lat|15-18 lat

  • Wydawca: 

    Trefl

  • Wysokość produktu: 

    26